Rejestracja:
-
Posiadam kartę przedpłaconą
Rejestracja karty przedpłaconej odbywa się na stronie
www.openbenefit.pl w
polu „Dołącz do nas”. Po wybraniu tego pola prosimy uzupełnić
formularz
rejestracyjny a następnie nacisnąć „Potwierdź” Na podany adres
e-mail
zostanie wysłany link do aktywacji konta.
-
Posiadam e-konto
Aktywacja e-konta odbywa się na stronie www.openbenefit.pl w polu
„Dołącz do
nas”. Po wybraniu tego pola prosimy uzupełnić formularz
rejestracyjny a
następnie nacisnąć „Potwierdź” Na podany adres e-mail zostanie
wysłany link
do aktywacji konta.
Brak maila zwrotnego z linkiem do logowania
W pierwszej kolejności prosimy o upewnienie się, że mail nie trafił do
folderu SPAM.
Przyczyną może być błędnie wpisany e-mail podany podczas rejestracji lub
problem z
odrzucaniem wiadomości od Openbenefit przez Państwa operatora usług
pocztowych,
Jeżeli mail nie dotrze w przeciągu kilku godzin prosimy wysłać
zgłoszenie na adres
[email protected]
Zagubienie kodu NIK do karty
Jeśli zagubili Państwo kod NIK prosimy o wypełnienie wniosku i przesłanie
go do Up
Bonus na adres [email protected] lub faksem pod numer (22) 575 0 778.
Po prawidłowej
weryfikacji kod NIK zostanie udostępniony drogą elektroniczną na
wskazany przez
Państwa adres e-mail.
Wniosek o wygenerowanie numeru NIK
Brak kodu/kuponu
W pierwszej kolejności prosimy o sprawdzenie czy mail z kuponem/kodem nie
trafił do
folderu SPAM. Jeżeli mail nie dotrze w przeciągu kliku godzin prosimy
wysłać
zgłoszenie na adres [email protected]
Jak dodać nową kartę
Po zalogowaniu, w zakładce „Moje konto” znajduje się przycisk „Dodaj
kartę” w menu
po lewej stronie. Po wpisaniu numeru karty i numeru NIK, system
zapamiętuje kartę i
przy każdym kolejnym logowaniu będzie się pojawiać w zakładce „Moje
karty”. Instrukcję znajdą
Państwo
poniżej.
Jak zmienić hasło dostępu do mojego konta na
Openbenefit?
Zmiana hasła możliwa jest w każdej chwili w zakładce „Moje konto” w
sekcji Dane
osobowe – zmiana hasła. Należy wprowadzić stare hasło, a następnie
dwukrotnie
wprowadzić nowe hasło i nacisnąć „Wyślij”. Na podany adres e-mail
zostanie wysłanie
potwierdzenie zmiany hasła.
Instrukcja
Dodaj Kartę
Aby zawsze móc sprawdzić saldo karty bez potrzeby pamiętania jej
numeru
dodaj ją do swojego konta.
Wystarczy, że wprowadzisz jej numer wraz z numerem NIK i
klikniesz
„Potwierdź”.
Numer NIK znajdziesz w liście, do którego była przyklejona
karta. Stanowi on
dodatkowe
zabezpieczenie Twojego rachunku.
Saldo i historia
Aby zawsze móc sprawdzić saldo karty bez potrzeby pamiętania jej
numeru
dodaj ją do swojego konta.
Wystarczy, że wprowadzisz jej numer wraz z numerem NIK i
klikniesz
„Potwierdź”.
Numer NIK znajdziesz w liście, do którego była przyklejona
karta. Stanowi on
dodatkowe
zabezpieczenie Twojego rachunku.
Dane osobowe
W każdym momencie możesz zmienićswoje dane osobowe: imię,
nazwisko, adres
zamieszkania, telefon oraz
datę urodzenia.
Aby to zrobić wejdź w „Moje konto” i wybierz „Moje dane”, a
następnie
kliknij przycisk „Edycja”, aby
uzupełnić pola z danymi osobowymi. Pamiętaj, żeby dodać numer
telefonu, na
który będziemy Ci
przesyłać zakupione kody rabatowe.
Jeśli chciałbyś zmienić adres e-mail wyślij nam wiadomość e-mail
na adres
[email protected]
Zmiana hasła
Logując się do Openbenefit.pl, wpisujesz hasło ustalone podczas
rejestracji.
Hasło to możesz zmienić
w dowolnym momencie wchodząc w „Moje konto”, rozwijając zakładkę
„Dane
osobowe” i wybierając
podzakładkę „Zmiana hasła”. Ustal swoje nowe hasło wpisując w
odpowiednie
pola: aktualne hasło oraz
nowe hasło. Kliknij przycisk „Wyślij”, aby potwierdzić i
zakończyć zmianę
hasła. Od tej chwili do
logowania w systemie możesz używać nowego hasła!